Microsoft Dynamics CRM

Gelişmiş bir Müşteri İlişkileri Yönetim sistemi ile iş yükünüzü hafifletin

Müşteri İlişkileri Yönetimi

Bizpark, müşterileriniz, distribütörleriniz, ortaklarınız ve tedarikçilerinizle etkileşim kurma ve iş yapma şeklinizi geliştiren birinci sınıf entegre, veriye dayalı Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) çözümleri sunar. Doğru uygulanan ve entegre edilen bir Bizpark CRM çözümü, rekabet avantajını artırır, müşteri katılımını hızlandırır ve bilinçli iş geliştirme için bir platform sağlar.

Bizpark'ın akıllı CRM çözümleri Microsoft Dynamics 365 içerir. Çözümünüzün değerini pazarlama veya ticaret uygulamalarıyla artırmayı seçebilirsiniz. Ve tek bir gerçek kaynağı elde etmek için CRM'nizi ERP sisteminize entegre etmenizi öneririz. Arka ofisinizde SAP, Logo, IFS, Mikro, NetSuite, Microsoft veya başka bir şey olsun, birlikte işimiz sizin, ekibiniz ve işiniz için en iyi CRM işlevselliği, performans, fiyat ve ölçeklenebilirlik kombinasyonunu seçmek olacaktır. .

Teklif Al

CRM Neden Gerekli?

Maksimum Verimlilik

CRM çözümleri, satış, pazarlama ve hizmet bölümlerinizdeki idari süreçleri düzene sokarak ve sizin için önemli olan müşteri ilişkilerini kurmaya ve sürdürmeye odaklanmanızı sağlayarak kârlılığınızı artırır. Güçlü bir CRM çözümü, müşteri ilişkilerinizi geliştirmek, iyileştirmek ve sürdürmek için önemli olan her şeyin depolandığı çok yönlü bir platformdur. Entegre bir CRM çözümünün desteği olmadan, işletme süreçlerinizi optimize etmediğiniz veya müşteri ilişkilerinizden veya satış potansiyellerinizden en iyi şekilde yararlanamadığınız için büyüme fırsatlarını kaçırabilir ve gelir kaybedebilirsiniz.

Müşterilerinizle Sürekli Bağlantıda Olun

Yalnızca gecikmenizin müşterinizi bir rakibe kaptırmanıza neden olmasının sebebinin müşteri iletişim bilgilerini yanlış yerleştirdiğinizi hayal edin.
Ya da, şirket içi rekabet ile sonuçlanan aynı potansiyel müşteriyi takip eden en iyi iki satış elemanınızı hayal edin.
Merkezi ve otomatikleştirilmiş bir CRM sistemi olmadan, çalışanlarınız müşteri etkileşimlerinin izini kaybedebilir ve iş fırsatlarını kaçırabilir.

Şirketlerinde CRM programı kullanan firmalarda şirket içi büyümede gerçekleşmektedir

Müşteri Memnuniyeti

90%

Yeni Müşteriler

70%

Personel İş Yükünün Azalması

80%

Şirketinize yönelik yazılım ihtiyaçları için lütfen bizimle iletişime geçin