Microsoft Sharepoint

Belge Yönetim Sistemi ile dokümanlarınızı ve gelen/giden evraklarınızı yönetin
documents

Doküman Yönetim Sistemi

Şirket evraklarını güvenli bir şekilde depolamak ve versiyonlarını takip etmek için en iyi çözümü sunuyoruz. Takımlar arası ortak paylaşımlar yapabilir veya spesifik izinler belirleyerek istediğiniz kişilere veya takımlara erişime açabilirsiniz. Şirket için gelen giden evrak kontrollerini yapabilir ve sınırsız kapasitede arşivleme yapabilirsiniz. Evraklarınıza internetin olduğu her platformdan erişim sağlayabilir ve düzenleyebilirsiniz.
Teklif Al

Doküman Yönetim Sistemi Neden Gerekli?

Müşteri Memnuniyeti

Doküman Yönetim Sistemi çözümümüz sayesinde, iç ve dış müşterilerden, denetçilerden ve tedarikçilerden gelen talepleri, hemen yanıtlayarak müşteri memnuniyetinde artış sağlayabilirsiniz.

Veri Senkronizasyonu

Dokümanlarda meydana gelen değişikliklerden etkilenen süreç ya da çalışanlarınızı eş zamanlı olarak haberdar ederek süreçlerinizin yeni düzene göre çalışmasını ve çalışanlarınızın bu dokümanların son haline ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

Belge Geçmiş Hareketleri

Aynı anda birden fazla kişinin dokümanı düzenlemesini koordine edebilir ve bir başkasının üzerine yazmasını engelleyebilirsiniz.
Versiyon kontrolü ile bir belgenin mevcut haline nasıl geldiğini ve farklılıklarını görebilirsiniz.
Audit trail sayesinde belgenin yaşamı boyunca kimler tarafından kullanıldığı ve kimler tarafından erişildiği bilgisini tutabilirsiniz.

Kolay ve Güvenli Erişim

Güvenli oturum sistemlerinin yanı sıra portala internetin olduğu her yerden erişim sağlayabilirsiniz. Mobil uygulama ve web uygulamaları modern teknolojilerle donatılmış ve güvenli hale getirilmiştir.

Sharepoint kullanan işletmeler işlerini daha hızlı ve güvenli olarak yapmaktadır

Evraklara Erişim

99%

Düzen ve Versiyonlama

80%

Gelen/Giden Evrak Yönetimi

99%

Personel İş Yükünün Azalması

75%

Veri Takibi ve Analizleri

85%

Şirketinize yönelik yazılım ihtiyaçları için lütfen bizimle iletişime geçin